torsdag 22 augusti 2013

Yogaamning

av Julia Ilke
Bild lånad från huffingtonpost.com

Alla sätt att amma på är bra, eller hur? :) Jag tycker att den här bilden är helt underbar, så tokig och samtidigt så närvarande och kärleksfull.

Bilden togs för ett par år sedan och uppenbarligen har mamman fått en hel del frågor om bilden och deras livsstil sedan dess. På sin blogg Daughter of the Sun svara hon nu på de vanligaste och även om det inte handlar så mycket om amning tycker jag det var inspirerande läsning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, underbar! Ja, man vill ju alltid åt tutten och nu är den i lagom höjd. :-)

/MG

Anonym sa...

Ljuvlig bild och HÖG igenkänning. Inte för att jag kan stå sådär - men såfort tuttarna är i rätt höjd så är barnet där, tankar gos.

Underbart!

Som vanligt inte menat va anonym:

Www.sweet365.wordpress.com

Anonym sa...

Helt fantastisk bild! Kan bara hålla med de två över att åker tutten förbi i lagom höjd så sugs den in i blixtfart!

Tack för tipsen om blw för den delen! Än så länge funkar det verkligen kanon :) och det är sååå kul att vi kan äta tillsammans.
/Anna (som numer känner sig trygg i matintroduktionen)

Avanai sa...

Jag älskar den här bilden, framför allt för barnet som tar chansen när hon ser den. Det har varit så med mina barn också, ser de bröstet så tar de det och tänker inte på ifall vi har en lämplig amningsställning eller inte :)